نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی:

با کاغذ و کاغذ بازی کاری پیش نمی رود

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات اجتماعی و اقتصادی دارای یک به هم پیوستگی است و نمی‌توان با برخی بخشنامه‌های دستوری کار چندانی پیش برد.

با کاغذ، کاغذ بازی کاری پیش نمی رودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان اردکان با اعتبار اولیه ۳۰ میلیارد ریال راه اندازی می شود.

تابش با اشاره به این که تولید و اقتصاد بخش کشاورزی بدلیل تاثیر فراگیر آن در بقیه بخش‌ها و نقش موثر آن در امنیت غذایی و سلامت جامعه، همیشه جزو اولویت‌ها قرار داشته است عنوان داشت: رسیدگی به مشکلات کشاورزی و بهره برداران این بخش نیازمند توجه خاص و سرمایه گذاری لازم برای افزایش بهره وری و ارزش افزوده است.

او با بیان اینکه در شهرستان اردکان با همت کشاورزان و حمایت‌های صورت گرفته، در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی و دامی وضعیت مناسبی داریم تصریح کرد: کشاورزی در شرایط سخت کویری و وضعیت دشوار تامین آب مناسب و نهاده ها، ضرورت توجه بیشتر مسئولان و دست اندرکاران امر برای حمایت عملی از کشاورزی و کشاورزان را دوچندان نموده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه به دانش روز و افزایش بهره وری در استفاده از منابع آب و خاک کشاورزی گفت: تحولات اجتماعی و اقتصادی دارای یک به هم پیوستگی است و نمی‌توان با برخی بخشنامه‌های دستوری کار چندانی پیش برد.

تابش همچنین در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امیدوارم با حمایت بیشتر بخش دولتی و حضور همه کشاورزان و بهره برداران این بخش در شهرستان؛ بتوان برای اعطای تسهیلات و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی شهرستان گام‌های موثرتری برداشته شود.

انتهای پیام/ غ

با برخی بخشنامه‌های دستوری کار چندانی پیش برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار