ستاره‌های پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی

پزشکان پرسپولیس، ستاره‌های سرخپوش را زیر نظر دارند تا یک هفته مانده به شروع مسابقات لیگ نوزدهم مصدوم نشوند.

ستاره‌های پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درحالی با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم آغاز می‌شود که سرخپوشان پایتخت با تغییر کادرفنی خود درصدد هستند تا در نخستین بازی از سد شاگردان فراز کمالوند بگذرند و قهرمان لیگ نوزدهم شوند.

درحال حاضر سرخپوشان پایتخت مصدومی ندارند و می‌توانند از تمامی بازیکنان استفاده کنند، اما گابریل کالدرون آرژانتینی به کادر پزشکی دستور داده تا مراقب بازیکنان و ستاره‌های این تیم باشند تا دچار مصدومیت نشوند.

سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، حسین ماهینی و ... به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافتند و درحال حاضر مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارند.  

همچنین محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده که در دیدار با گل گهر دچار مصدومیت شدند، وضعیت مبهمی دارند و گفته می‌شود وضعیت نهایی آن‌ها شنبه هفته آینده مشخص می‌شود. به نظر می‌رسد مصدومیت آن‌ها جدی نیست و می‌توانند رو در روی پارس جنوبی جم بازی کنند.

پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون در نخستین بازی باید ۳۱ مرداد به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود و امیدوارست با کسب پیروزی راه خود را برای قهرمانی محکم بردارد. این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و حضور هواداران سرخپوش آزاد است.


بیشتر بخوانید:

نتایج درخشان پرسپولیس در بازی‌های دوستانه/ ۸ بازی و ۵ برد برای کالدرون

کنعانی زادگان: حضورم در لیست مازاد پرسپولیس کذب است

استعفای عرب تکذیب شد/ تغییرات مدیریتی پرسپولیس در راه است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار