نتایج درخشان پرسپولیس در بازی‌های دوستانه/ ۸ بازی و ۵ برد برای کالدرون

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب ۵ برد در بازی‌های دوستانه، آماده حضور در مسابقات لیگ نوزدهم شد.

نتایج درخشان پرسپولیس در بازی‌های دوستانه/ ۸ بازی و ۵ برد برای کالدرونبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ نوزدهم فوتبال ایران با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم آغاز می‌شود و سرخپوشان پایتخت با تغییر کادرفنی خود درصدد هستند تا در نخستین بازی از سد شاگردان کمالوند بگذرند و قهرمان لیگ نوزدهم شوند.

کالدرون در پیش فصل لیگ نوزدهم بازی‌های تدارکاتی زیادی را پشت سر گذاشت تا آماده حضور در فصل جدید شوند. سرخپوشان پس از اینکه نتوانستند در ترکیه حریف تدارکاتی پیدا کنند، به تهران آمدند و به ترتیب مقابل نیروی زمینی تهران، سایپا تهران، نیروی زمینی تهران، پیکان تهران، نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و گل گهر سیرجان قرار گرفتند و نتایج خوبی را بدست آوردند.

در این ۸ بازی دوستانه، سرخپوشان پایتخت ۵ بار به برتری رسیدند و ۲ بار نیز متحمل شکست شدند و یک بار هم برابر نساجی به تساوی دست یافتند تا با نتایج امیدوارکننده، وارد لیگ نوزدهم شدند.

از بین حریفانی که در پیش فصل با پرسپولیس روبرو شدند، هیچ یک در هفته‌های اول مقابل این تیم قرار نمی‌گیرند و اولین حریف پیکان است که در هفته هفتم به مصاف قرمز‌ها خواهد رفت.

نتایج پرسپولیس در بازی‌های دوستانه به شرح زیر است.

پرسپولیس ۲ - نیروی زمینی ۱

پرسپولیس ۰ - سایپا ۲

پرسپولیس ۴ - نیروی زمینی ۰

پرسپولیس ۱ - پیکان ۰

پرسپولیس ۲ - نفت مسجدسلیمان ۰

پرسپولیس ۰ - فولادخوزستان ۲

پرسپولیس ۲ - نساجی ۲

پرسپولیس ۲ - گل گهر سیرجان ۱

پرسپولیس با هدایت کالدرون در نخستین بازی باید ۳۱ مرداد به مصاف پارس جنوبی جم برود و امیدوارست با کسب پیروزی راه خود را برای قهرمانی بردارد. این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و حضور هواداران سرخپوش آزاد است.


بیشتر بخوانید:

سید جلال حسینی: تأخیر در برگزاری لیگ به نفع ما شد/ هر کاری برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم

عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد؟

رقم قرارداد یکساله و قرضی جونیور لو رفت/ براندائو سه‌شنبه در تهران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار