درخشش در سومین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری

دبیران استان چهار محال و بختیاری در سومین دوره‌ جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از درخشش دبیران استان در سومین دوره‌ جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری خبر داد.

او اظهار داشت: در محورنوآوری در تولید و بکارگیری رسانه‌های این جشنواره، لیلا میرزاخانی و زهرا رفیعی اعضای تیم اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان شهرکرد رتبه‌ نخست کشوری را از آن خود کردند.

قائدامینی ادامه داد: در محور نوآوری در سنجش تکوینی با تاکید بر سنجش عملکردی نیز زینب اسحاقی، زینب مرادی و منیژه راهنما اعضای تیم اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و دو  شهرستان شهرکرد رتبه‌ اول را بدست آوردند.

او افزود: همچنین در محور نوآوری در روش‌های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرایند یادگیری، تهمینه رضا پوران، مرضیه عالی خواه و مهناز عالیجانی اعضای تیم اداره آموزش و پرورش منطقه عشایر شهرستان لردگان رتبه‌ نخست را کسب کردند.

به گفته قائد امینی، شکر الله حیدری و احمد رضا درعلی دبیران آزمایشگاه علوم تجربی استان چهارمحال و بختیاری نیز رتبه سوم کشوری را در این جشنواره بدست آوردند.

سومین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری و مسابقات علوم آزمایشگاهی، ۱۲ تا ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در شهر مشهد مقدس برگزار گردید.

انتهای پیام/خ

حضور در سومین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار