آبرسانی ۱۳ روستای گمبوعه با تانکر انجام می‌شود

رئیس شورای بخش گمبوعه از آبرسانی به ۱۳ روستای این بخش با تانکر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق عیاشی، رئیس شورای بخش گمبوعه گفت: بحران بی‌آبی درروستا‌های ازرگ، کوهه یک، کوهه ۲، فرسیه، گبیرزهیر و ملیحه یک و ملیحه ۲ وجود دارد و تأسیسات ایستگاه تقویت فشار روستای دهلیز ۲ با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جهت رساندن آب شرب به روستا‌های پایین دست بخش گمبوعه تأسیس شد.

او افزود: آبفا روستایی به دلیل تامین نشدن اعتبار نتوانست به تعهدات خود عمل کند و اکنون روستا‌های نام برده آب شرب خود را از طریق چاه و به وسیله تانکر تأمین می‌کنند و از آنجایی که روستا‌ها زیاد هستند یک تانکر کفایت نمی‌کند.

عیاشی ادامه داد: حریجه، شهیدعلی براجعه، شرطاق یک، شرطاق ۲، بیت فریح و روستای امام زاده سیدشریف رانام برد که در بحران بی آبی به سر می‌برند.

رئیس شورای بخش گمبوعه تصریح کرد: آب شرب مابقی روستا‌ها بخش گمبوعه با افت فشار مواجه هستند و مسئولانی که با مصاحبه در رسانه و ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی مدعی می‌شوند در روستا‌های بخش گمبوعه آب وجود دارد ادعای کذب کرده‌اند.

این مقام مسئول گفت: با وجود اعتبارات در آبفار شهرستان کندی کار در این پروژه به حدی است که تا ۲ سال دیگر هم تمام نمی‌شود.

انتهای پیام/م

روستاهای گمبوعه آب شرب ندارند

برچسب ها: تامین آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار