زخمی شدن سه صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی

یک جوان فلسطینی در عملیاتی شهادت طلبانه با خودروی خود سه صهیونیست را زیر گرفت.

زخمی شدن سه صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از ظهر امروز (جمعه) یک جوان فلسطینی سوار بر خودرو به صهیونیست‌ها حمله کرد که تاکنون مجروح شدن سه تن از آنها گزارش شده است.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی صفا، این عملیات شهادت‌طلبانه در نزدیکی شهرک «گوش عتصیون» در جنوب «بیت لحم» رخ داد و نظامیان صهیونیست با شلیک به سوی این جوان فلسطینی او را به شهادت رساندند.

این عملیات در حالی صورت گرفت که صبح امروز مأموران صهیونیستی با یورش به مناطق «الارسال»، «المصایف» و «عین المصباح» در شهر رام‌الله ضمن درگیری با جوانان فلسطینی و پرتاب گاز اشک‌آور چندین تن را دستگیر کرده و با خود بردند.

مأموران صهیونیست امروز همچنین وارد روستای «الولجه» در غرب بیت‌لحم شده و ساکنان را تهدید کردند که در صورت ساخت و ساز جدید خانه‌هایشان تخریب خواهد شد. شب گذشته نیز دو جوان فلسطینی که قصد انجام عملیات شهادت‌طلبانه با سلاح سرد را در نزدیکی مسجدالاقصی در شهر بیت‌المقدس داشتند با تیراندازی صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

تنش در قدس اشغالی و اطراف مسجد الاقصی طی روزهای اخیر به دنبال ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به این مسجد آن هم در روز عید قربان و همزمان با برگزاری نماز عید قربان افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار