کاروان شادی به مناسبت عید غدیر

امام جمعه انار گفت: کاروان شادی همزمان با عید غدیرخم درمقابل امامزاده محمدصالح انار برپا می شود.

کاروان شادی به مناسبت عید غدیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز به دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر اشاره کرد و گفت:عید غدیر در واقع یک حلقه ایست که دوازده امام در آن قرار دارد که به وجود مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و دوران غیبت صغری و نائبان خاص آن حضرت و دوران غیبت کبری و موضوع مرجعیت و ولایت فقیه منتهی می‌شود.

او افزود:کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان است و قبل از اینکه در جهاد خدمت رسانی، شخص جهادی به دیگران سودی برساند به خودش سودی رسانده است.

او اظهارداشت:جهاد خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت و توسعه کشور باید همگانی بشود.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به دیدار هیئت یمنی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: هر ملت مومنی که به خدای متعال ایمان داشته باشد قطعا پیروز خواهد شد.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت:برای چندمین بار این تقاضا را از دستگاه قضایی شهرستان و نیروی محترم انتظامی داریم که ساعات آخر شب به ویژه بعد از نیمه شب، بعضی کاروان‌های عروسی و صدای انفجارات مزاحم استراحت و آسایش مردم بویژه بیماران و موحب وحشت کودکان هستند که نیاز به برخورد قاطع و مدبرانه می‌باشد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت:انشالله به زودی در شهریور ماه بمناسبت هفته دولت کلینیک قلب در محل کلینیک دیابت افتتاح خواهد شد.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه به عیدغدیرخم وضرورت برپا داشتن شادی درآن اشاره کرد و گفت:ساعت ۵ بعد از ظهر روز عید سعید غدیر خم کاروان شادی با حضور مردم مومن و بزرگوار شهرستان اناراز مقابل مرقد مطهر شهیدان گمنام تا حرم مطهر امامزاده محمد صالح همراه با مدیحه‌سرایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

کاروان شادی عیدغدیرخم در انار

برچسب ها: نمازجمعه ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار