استاندار ایلام:

کشور به ایلام و ایلامی مدیون است

استاندار ایلام گفت: بار‌ها در تریبون‌های ملی اعلام کرده ام کشور به ایلام و ایلامی مدیون است.

کشور به ایلام و ایلامی مدیون هست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید سرافراز ابراهیم کاظمی، ایلام را نماد ایثارگری در کشور خواند و گفت: بار‌ها در تریبون‌های ملی اعلام کرده ام که نظام دولت‌ها و کشور به ایلام و ایلامی مدیون هستند.

استاندار ایلام در این دیدار که فرمانده سپاه استان، مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از مسئولان استانی وی را همراهی می‌کردند، بیان کرد: ایلامی‌ها در طول تاریخ مرزداران قابل اعتمادی برای ایران بوده اند و در ۸ سال دفاع مقدس نیز به بهترین شکل ممکن این رسالت خطیر را به نمایش گذاشتند.

او در ادامه با اشاره به شروع جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹، اظهار کرد: جنگ در ایلام زود‌تر از این آغاز شد و آخرین نقطه‌ای که جنگ در آن پایان یافت باز همین منطقه از کشور بود.

سلیمانی دشتکی سپس حضور در بین خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را باعث تقویت روحیه برای مسئولان در جهت کار و تلاش بیشتر عنوان کرد و افزود درقبال ایثارگری و فداکاری این خانواده‌ها حرفی برای گفتن نداریم جز اینکه تلاش کنیم با کار و همت بیشتر در راه خدمت به مردم حرکت کنیم.

در پایان استاندار ایلام ضمن تجلیل از این خانواده معظم، مسائل و مشکلات را بررسی و دستورات لازم نیز اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهیدا

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.