دیدار مدیرکل بنیاد با خانواده‌های شهدا و ایثارگران

مدیرکل بنیاد ایلام گفت: نهادینه شدن فرهنگ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، در میان مسئولین و مردم، یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد، در جهت تکریم و تعظیم ایثارگران و همچنین پاسداری از منزلت و حق عظیم آنان بر مردم است.

دیدار مدیرکل بنیاد با خانواده‌های شهدا و ایثارگران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سفر به شهرستان ملکشاهی، با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام  یارحسین تیشه برپا ،مراد جواهری،رشید مامی، ابراهیم داغری و رحمان تاراج سیاب و همچنین جانباز گرانقدر ۲۵ درصد فتاح خاصی، جانباز گرانقدر ۳۵ درصد عباس فریادیان و جانباز معزز ۴۰ درصد صید کریم اسد زاده دیدار کرد.

تولیده در این دیدار‌ها ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: وظیفه و رسالت خطیر بنیاد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از بهترین فعالیت‌های فرهنگی بنیاد، در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بیان دلاوری‌های آنان در دوران دفاع مقدس، باعث تقویت روحیه خدمت در میان مسئولین خواهد شد.

تولیده با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری به ویژه در حوزه معیشت، درمان و اشتغال، نهادینه شدن فرهنگ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در میان مسئولین و مردم را یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد، در جهت تکریم و تعظیم ایثارگران و همچنین پاسداری از منزلت و حق عظیم آنان بر مردم است.

مدیرکل بنیاد ایلام ایثارگران را سرمایه‌های اجتماعی خواند و اضافه کرد: تکریم جایگاه ایثارگران به عنوان الگو در جامعه اسلامی، امری واجب و ضروری است، چرا که این قشر معزز در طول چهار دهه از عمر با برکت جمهوری اسلامی، حضوری فعال و ارزشمند داشته‌اند.

انتهای پیام/اس

دیدار با خانواده شهدا

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.