استاندار اردبیل:

بیش از ۶۵ هزار بیکار در استان اردبیل وجود دارد

استاندار اردبیل گفت: بیش از ۶۵ هزار بیکار در استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست فرمانداران با اشاره به وجود بیش از ۶۵ هزار بیکار در استان کاهش میزان بیکاری را نیازمند عزم همگانی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی دانست.

او با تاکید بر تلاش بیش از پیش فرمانداران شهرستان‌ها در تحقق تعهدات اشتغال افزود: در هر یک از شهرستان‌ها باید متناسب با قابلیت منطقه طرح‌های اشتغالزایی تعریف و سرمایه گذاران متقاضی حمایت شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در سالجاری سمن‌ها و تشکل‌های مردمی بی طرف تعداد اشتغالزایی در استان را رصد می‌کنند افزود: سازمان‌های مردم نهاد که متشکل از اقشار مختلف مردم می‌باشند با دریافت آمار اشتغال نسبت به راست آزمایی آن اقدام می‌کنند.

بهنام جو در ادامه با اشاره به قرار گرفت اردبیل در برنامه سفر رئیس جمهور در سالجاری خواستار استخراج پروژه‌های قابل افتتاح شد.

او بیان کرد: آن دسته از پروژه‌هایی که به صورت کامل تکمیل و به بهره برداری رسیده اند در فهرست پروژه‌های افتتاحی قرار گیرند.

استاندار اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم در جریان سفر رئیس جمهور به استان عملیات روسازی ۹۰ درصد از راه آهن را آغاز کنیم.

بهنام جو اظهار کرد: پیمانکار طرح باید قبل از سفر رئیس جمهوری انتخاب و برای اجرا در محل مستقر شود.

او همچنین به سفر مدیران بانکی به استان اشاره کرد و افزود: در این سفر تسهیلات خوبی برای استان در حوزه‌های مختلف مصوب شد.

استاندار اردبیل گفت: هر یک از مدیران و فرمانداران مربوطه باید پیگیر مصوبات این سفر بوده و به صورت عملی تسهیلات را برای استان جذب کنند.

انتهای پیام/ح

سمن‌ها تعداد اشتغالزایی در استان اردبیل را رصد می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.