امکان جدایی ۲ ستاره از تیم فوتبال لیگ برتری

پنجره‌ نقل و انتقالاتی لیگ‌های برتر اروپایی همچنان باز است و این امکان وجود دارد که در فرصت باقی مانده چند بازیکن تیم‌های خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مائوریسیو پوتچینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام اعلام کرده که ممکن است در فرصت باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سایر لیگ‌های اروپایی، ۲ بازیکن تاتنهام یعنی دنی رز و کریستین اریکسن از این تیم جدا شوند.

پوتچینو از زودتر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر نسبت به دیگر لیگ‌های اروپایی به عنوان یک مسئله ناخوشایند یاد کرد و گفت: ما همچنان منتظر هستیم تا ۲ سپتامبر فرا برسد و زمان نقل و انتقالات تمام لیگ‌ها به پایان برسد و پس از آن می‌توانیم با تمام اعضای تیم درباره فصل جدید صحبت کنیم. تاتنهام هنوز به آن ثباتی که من توقع داشتم نرسیده است.

تنها یک سال به اتمام قرارداد کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام باقی مانده است و این بازیکن با خودداری از تمدید قراردادش با تاتنهام، تمایل خود مبنی بر جدایی از این تیم را نشان داده است. همچنین دنی رز مدافع تیم ملی انگلیس در اردوی پیش فصل تاتنهام حضور نداشت و ۲ طرف تمایلی به ادامه همکاری با یکدیگر ندارند.

پوتچینو اظهار داشت: همانطور که ما می‌توانیم ذهنیت خودمان را تغییر دهیم، یک بازیکن هم می‌تواند جایگاه خودش را تغییر دهد، بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم از الان تا ۲ سپتامبر که پنجره نقل و انتقالاتی تمام لیگ‌ها بسته می‌شود، چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تاتنهام در پایان افزود: این که در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد، دست من نیست. باید صبر کنیم و امیدوار باشیم که در آینده تغییرات زیادی در تیم اتفاق نیفتد و مشکلی پیش نیاید.


بیشتر بخوانید: 

پوچتینو: لیگ جزیره نسبت به لیگ های اروپایی ضعف دارد

پرهزینه‌ترین تیم‌های فصلنقل و انتقالات لیگ برتر

تیم لیگ برتری از جذب مهاجم برزیلی منصرف شد

لیست برترین بازیکنان زیر ۲۱ سال فوتبال اروپا اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار