تیم لیگ برتری از جذب مهاجم برزیلی منصرف شد

مدیران یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر از جذب مهاجم برزیلی منصرف شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تاتنهام برای جذب جیوانی لوسلسو با رئال بتیس به توافق رسیده و امیدوار است بتواند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی با هافبک ۲۳ ساله آرژانتینی که چیزی نزدیک به ۶۰ میلیون یورو قیمت دارد، قرارداد امضا کند.

تاتنهام همچنین به مذاکرات برای جذب رایان سسنیون، مدافع چپ ۱۹ ساله فولهام که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه انگلیس را دارد، ادامه می‌دهد.

گفته می‌شود اسپرز‌ها دیگر علاقه‌ای به خرید فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا ندارند و از جذب این بازیکن منصرف شده اند. پیش از این مسئولان باشگاه تاتنهام قصد داشتند تا با عقد قراردادی قرضی، هافبک ۲۷ ساله تیم ملی برزیل که تابستان سال گذشته با مبلغ ۱۴۲ میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا ملحق شده بود را به تاتنهام هاتسپرز بیاورند.

کوتینیو سال گذشته در ۷۶ بازی برای بارسلونا ۲۱ گل به ثمر رساند، اما تاکنون صحبت‌های زیادی مبنی بر انتقال این بازیکن به تیم‌های دیگر مطرح شده است.

از طرف دیگر کریستین اریکسن، هافبک ۲۷ ساله دانمارکی دیگر تمایلی به ماندن در تاتنهام ندارد و پس از ۶ فصل حضور در این تیم، تصمیم به جدایی و آغاز چالشی جدید در تیم دیگری را گرفته است.


بیشتر بخوانید:

مهاجم فصل گذشته آرسنال به واتفورد پیوست

راز انتقال مهاجم آرژانتینی به یکی از تیم‌های لیگ برتر فاش شد

حضور ملی پوش کره جنوبی در تیم فوتبال منچسترسیتی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار