ساخت ۳۸ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در مشهد

معاون حمل و نقل ترافیک شهر مشهد گفت: ۳۸ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در مشهد ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواوجود مشکلات راه اندازی استگاه دوچرخه سورین از مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون حمل و نقل ترافیک شهر مشهد گفت: اولویت نخست متصل کردن ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری به یکدیگر است و در ارتباط با ایستگاه‌های دوچرخه سواری قرار بر کسب درآمد از این بخش و همکاری بخش خصوصی و شهرداری بود به این شکل که بخش خصوصی نسبت به تأمین دوچرخه‌ها اقدام و تابلوهای تبلیغاتی خود را بالای ایستگاه‌ها نصب کند.

او تصریح کرد: موافقت با اجرای این برنامه در سال‌های گذشته انجام شد و نسبت به تحقق این امر اقدام کردیم اما پس از مدتی با مشکلات متعددی روبه‌رو شدیم که این موانع اجازه راه‌اندازی ایستگاه دوچرخه‌سواری را نداد؛ در هر صورت در این زمینه مجدداً پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک مشهد گفت: از دلایل عدم راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری می‌توان به مناسب نبودن دوچرخه‌ها، استقبال نکردن مردم، قیمت‌های بالای دوچرخه‌ها، نامطلوب بودن فضای تبلیغاتی آن و مواردی از این دست اشاره کرد که در صدد برطرف‌سازی این مشکلات هستیم.

کاظمی افزود: در ابتدای راه‌اندازی، شهرداری در ارتباط با برنامه بخش خصوصی اعتراض داشت و بخش خصوصی نیز از تکالیف شهرداری در مورد این ایستگاه‌ها ناراضی بود، به همین دلیل قرار بر برگزاری جلسات برای رسیدن به توافق کامل شد.

او  ادامه داد: پس از تشکیل پرونده توسط دادگستری، موضوع ایستگاه‌های دوچرخه مشهد در حال حاضر در مراجع قضایی مطرح است؛ در حال حاضر هم جلسات متعدد برگزار شده و شهرداری پیگیر این مساله است.
 
انتهای پیام//م.پ
 

۳۸ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در مشهد ساخته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.