ایجاد۵ هزار شغل همزمان با هفته دولت در خراسان شمالی

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت ۵۱۶ پروژه در بخش‌های مختلف در استان افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آن‌ها برای چهار هزار و ۸۲۱ نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ولی الله حیاتی معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت خراسان شمالی در بجنورد گفت: این پروژه‌ها با اعتبار دو هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال و اعتبار ارزی ۸۰۰ هزار یورو و یک میلیون دلار در استان به بهره برداری می‌رسد.

حیاتی با اشاره به برگزاری برنامه متمرکز افتتاح پروژه‌های استان با حضور استاندار، افزود: افتتاح پروژه‌های شهرستان‌ها به صورت متمرکز انجام و چندین پروژه نیز به صورت نمادین در این برنامه افتتاح می‌شود.

او از فرمانداران خواست پروژه‌های شهرستانی را در برنامه‌های ویژه صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها گزارش دهند تا همه مردم از آن‌ها مطلع شوند.

علی بیگ زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی خدمات دولت در این هفته استفاده کرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور تعداد زیادی از مسئولان ارشد کشوری در استان، خراسان شمالی در یک حالت جهش اقتصادی و توسعه‌ای خوبی قرار گرفته است.

علی قلی زاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز از مسئولان برگزار کننده برنامه‌های این هفته خواست در کنار افتتاح پروژه‌ها برنامه‌های جذاب هنری نیز برای این هفته داشته باشند. همچنین برگزاری برنامه‌های نمایش خیابانی و نمایشگاه‌های مختلف هنری مرتبط با این هفته را برای معرفی خدمات دولت به زبان هنر به مردم ارائه داد.

وحید نمازی مدیر حوزه هنری خراسان شمالی نیز برای استفاده از ظرفیت هنرمندان در این هفته اعلام آمادگی کرد و گفت: امکان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عکس خراسان شمالی، کارتون و کاریکاتور و معرفی مفاخر و مشاهیر استان وجود دارد.

خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفر در شمال شرق کشور واقع است.

انتهای پیام /ه

ایجاد۵ هزار شغل همزمان با هفته دولت در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.