برگزاری همایش یاوران غدیر در سپاه عاشورا

به مناسبت دهه امامت وولایت همایش تخصصی تبیینی یاوران غدیر در سپاه عاشورای تبریز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی تبیین واقعه غدیر را عامل وحدت در جامعه عنوان کرد و گفت:بی شک اگر موضوع غدیربه خوبی تبیین شود می‌تواند دربین مسلمانان باعث ایجاد اتحاد وهمدلی شود.

او  با بیان اینکه اطاعت از مقام معظم رهبری وظیفه همه ما است، افزود:آن زمان رهبر مسلمان حضرت علی (ع) بودو امروز وظیفه آن حضرت برعهده مقام معظم رهبری است که باید تمام وجود از ایشان اطاعت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آزاد سازی کشتی نفتی ایران را افول سلطه آمریکا بیان کردوافزود:روز پنجشنبه دادگاه عالی منطقه جبل الطارق حکم آزادی نفتکش ایرانی را صادر کرد این درحالی است که ساعاتی پیش ازصدور این حکم وزارت دادگستری آمریکا نامه‌ای به مقامات قضایی جبل الطارق ارسال کرده واز آن خواسته بود تا توقیف نفتکش ایرانی را تمدیدکنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد:، اما به این درخواست آمریکا توجهی نشدواین اتفاق بازهم همان جمله معظم له مبنی بر افول و زوال آمریکارا نشان می‌دهد.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به سالروز آزادی آزادگان گفت:آزادگان بهترین دقایق از عمرخود را در اسارت سپری کرده اند وسختی‌های زیادی کشیداندوصبرواستقامت این عزیزان امروز مایه سربلندی ایران اسلامی است.

او آزادگان، جانبازان و ایثارگران را گنجینه‌های دفاع مقدس عنوان کردوافزود:تمام دستگاه‌های مسئول باید با عشق در خدمت این گنجینه‌های ارزشمند ۸سال دفاع مقدس باشند چراکه ان‌ها در راه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار وفداکاری کردند.

فرمانده سپاه عاشورانیز در این همایش آزادگان را الگوی مقاومت وایستادگی درجامعه عنوان کرد وگفت:امروز بهترین الگوی مقاومت و ایستادگی در مقابله با تحریم‌ها و فشار‌های سیاسی و اقتصادی استکبار جهانی، آزادگان سرافراز هستند؛ چرا که آن‌ها دیروز در زیر فشار‌ها و شکنجه‌های طاقت فرسای صدامیان با تمام وجود به خاطر عشق به امام الشهدا، مقاومت و ایستادگی کردند.

سردار عابدین خرم افزود:این عزیزان زیر بار ذلت و خواری نرفتند و زینب وار طعم تلخ اسارت را در اردوگاه‌های یزیدیان چشیدند و بزرگترین پیام این دوران که ایستادگی و مقاومت بود به گوش جان نسل‌های بعدی یعنی جوانان این وارثان امین انقلاب رساندند.

او در ادامه با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی امروز مرهون ایثار آزادگان و خون شهدای گرانقدر دفاع مقدس است، گفت:اگر امروز انقلاب اسلامی ایران، مقتدرانه در مقابل استکبار جهانی ایستاده است مرهون خون شهدا و ایثار آزادگانی است که با آزادگی تمام، شعار هیهات منا الذله سر دادند و دست از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب بر نداشتند.

 

انتهای پیام/ش

تبیین واقعه غدیر عامل وحدت در جامعه

برچسب ها: ائمه اطهار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.