آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد با نذورات امامزادگان درکرمان

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان از آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد از محل نذورات امامزادگان استان همزمان با عید غدیر خبر داد.

آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد با نذورات امامزادگان درکرمانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان گفت: همزمان با برنامه‌های دهه امامت و ولایت و در راستای اجرای طرح افق در اماکن متبرکه استان، دو زندانی جرائم غیر عمد زندان کرمان به برکت نذورات امامزادگان استان آزاد می‌شوند.

او افزود: این حرکت خیر خواهانه با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام می‌شود که در قالب این طرح یک زن سرپرست خانوار و یک زندانی مرد با اختصاص ۴۹۰ میلیون ریال همزمان با عید سعید غدیر خم از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

حجت الاسلام حدادی با اشاره به برنامه‌های دفاتر خدمات اجتماعی طرح افق تصریح کرد: هدف از ایجاد این طرح در بقاع متبرکه توجه به نیازمندان و رسیدگی به مشکلات اجتماعی جامعه می‌باشد و تا کنون دفاتر این طرح در ۲۲ امامزاده شاخص در سطح استان راه اندازی شده است.

او گفت: آسیب‌شناسی، دستگیری کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، از جمله اهداف تأسیس مراکز طرح افق در اماکن متبرکه است.

انتهای پیام/ح

آزادی زندانیان با کمک های مالی امامزادگان

برچسب ها: زندان ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار