اتمام فروش Mate 20 X در کمتر از ۱ ساعت

پس از آغاز فروش گوشی Mate 20 X، تمام دستگاه‌های موجود در کمتر از ۱ ساعت به فروش رسید.

اتمام فروش Mate 20 X در کمتر از ۱ ساعتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی محبوب و مورد انتظار هوآوی که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند، بالاخره به بازار چین رسید. این گوشی که هوآوی Mate 20 X نام دارد تنها چند دقیقه برای فروش در دسترس بود، زیرا به سرعت همه آن فروخته شد. فروش اولیه گوشی جدید این شرکت کمتر از یک ساعت به طول انجامید و همه دستگاه‌های آن تمام شد.

اگر به خبری که پیشتر منتشر شد توجه کنیم نباید زیاد غافلگیر شویم. در آن خبر ذکر شده بود که بیش از ۱ میلیون رزرو برای این دستگاه ثبت شده است. متاسفانه اکنون اطلاعاتی درباره تعداد دستگاه‌های موجود Mate 20 X در دست نیست، اما به زودی این مسئله مشخص می‌شود.

قیمت این گوشی برای پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، چیزی حدود ۹۰۰ دلار است. بقیه مشخصات به جز ظرفیت باتری در مقایسه با نسخه اصلی  کاهش یافته اما ویژگی  پشتیبانی از سوپر شارژ ۴۰ واتی نسبت به مدل پایه تقریباً یکسان است. البته نباید پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را فراموش کنیم.

اتمام فروش Mate 20 X در کمتر از ۱ ساعت


بیشتر بخوانید: مدل جدید Wildfire X به برگ برنده HTC تبدیل می‌شود؟


گوشی جدید هوآوی دارای یک صفحه نمایش ۷.۲ اینچی فول اچ‌دی پلاس OLED است و از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند. یک تراشه Kirin980  در جای پردازنده این دستگاه قرار دارد که به وسیله رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. سیستم‌عامل Mate 20 X 5G اندروید ۹ پای است که رابط کاربری EMUI 9.1 روی آن اعمال شده است. همچنین دوربین سه‌گانه این گوشی از سه سنسور ۴۰، ۸ و ۲۰ مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز  ۲۴ مگاپیکسلی کیفیت دارد.

فروش بالای این دستگاه نشان دهنده محبوبیت این محصول و به طور کلی کالاهای ساخته شده به وسیله هوآوی است. شرکت چینی با استراتژی فروش و طراحی فوق‌العاده گوشی‌های خود توانسته است بازار چین را از آن خود کند. البته محبوبیت این برند تنها به چین ختم نمی‌شود زیرا این شرکت محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز ارسال کرده و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

همه دستگاه‌های Mate 20 X در کمترین زمان به فروش رفتند

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار