صادقی گفت: سامانه جامع تجارت که از تامین تا توزیع را پوشش می‌دهد، در جهت پیشگیری از فساد مثمر ثمر است.

سامانه جامع تجارت در پیشگیری از فساد مثمر ثمر است/رفع موانع تولید، سرلوحه کار معاونین صنایع استان‌هابه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، اکبر صادقی مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایت وزارت صمت در گردهمایی معاونین صنایع استان‌ها با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایات جز وظایف این دفتر است گفت: نگاه ما پیشگیرانه است و ماخودمان را در کنار شما می‌بینیم و استقرار سامانه‌های الکترونیکی در این راه به ما کمک می‌کند.

او گفت: سامانه جامع تجارت که از تامین تا توزیع را پوشش می‌دهد، در جهت پیشگیری از فساد مثمر ثمر است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن سفارش‌ها گفت: عمده‌ترین مشکلات در ثبت سفارش‌ها بوده است و ما هر جا که بتوانیم فرایند‌های روبه مشتری را شناسایی و با احصا آن‌ها با فساد مبارزه کرده ایم.

صادقی در بخش دیگری از صحبت هایش به رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان تهاجم شدید اقتصادی علیه ما دارند و مدیران باید در این جنگ اقتصادی برای پیگیری برنامه‌ها عزم جدی داشته باشند.

او ادامه داد:تولید در استان‌ها از نشانه‌های هدفگذاری دشمن است و معاونین استان‌ها باید رفع موانع تولید را برای تسهیل امور سرلوحه کار خود قرار دهند.


بیشتر بخوانید :کاهش ۹ درصدی واردات در سه ماه سال ۹۸ / حمایت از تولید داخل و تنظیم بازار از برنامه‌های وزارت صنعت


صادقی با اشاره به اینکه وزارت صنعت در تمامی شاخص‌ها رتبه بالایی را در بین وزارتخانه‌های دیگر کسب کرده است گفت: وزارت صنعت در مبارزه با فساد پیشرفت چشمگیر‌ی داشته است.

مدیر کل بازرسی وزارت صنعت به نظارت دقیق بر عملکرد زیر مجموعه‌ها اشاره کرد و گفت: عمده تخلفات در حوزه کارشناسی اتفاق می‌افتدو باید مدیران نظارت بیشتری داشته باشند تا این تخلفات صورت نگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار