تقاضای ویژه استاندار كرمانشاه از رئیس بانک مرکزی:

اختصاص خط اعتباری هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی واحد‌های تولیدی

استاندار کرمانشاه گفت:تقاضا داریم خط اعتباری هزار میلیارد تومانی برای پشتیبانی و تامین مالی واحد‌های تولیدی و اقتصادی اختصاص یابد.

اختصاص خط اعتباری هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی واحد‌های تولیدیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بازوند استاندار کرمانشاه عصر ۲۶ مردادماه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی، معاونین رئیس کل بانک مرکزی و نمایندگان و فعالان اقتصادی و بازرگانی بخش خصوصی برگزار شد؛ اظهار داشت:در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، استان کرمانشاه از فرصت توسعه برخودار نبود و همچنین بسیاری از زیرساخت‌های استان نیز بر اثر بمباران از بین رفتند.

بازوند گفت: در این شرایط استان کرمانشاه برای جبران این عقب افتادن‌ها سخت نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه و یا مشوق‌های معنادار برای حمایت از تولیدکنندگان و جذب سرمایه گذاران جدید است.

او افزود: در همین راستا تقاضا داریم یک خط اعتباری هزار میلیارد تومانی به منظور پشتیبانی و تامین مالی واحد‌های تولیدی و اقتصادی استان در نظر گرفته شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: همچنین صادر کنندگان استان به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا با مشکلاتی روبرو هستند که حل بخشی از آن‌ها مستلزم همکاری بانک مرکزی است و در همین راستا نشستی ویژه در روز شنبه آینده با حضور معاون رییس کل بانک مرکزی برای حل مشکلات صادرکنندگان کرمانشاهی با حضور مدیران و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

بازوند ادامه داد: علاوه بر این به منظور تامین مالی شرکت بیواتانول کرمانشاه تقاضای تامین ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بانک تجارت بر اساس دستور رییس کل بانک مرکزی را داریم.

او گفت: همچنین انتظار داریم بانک مرکزی موضوع ابلاغ دستورالعمل تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط را تسریع نماید تا این بنگاه‌ها بتوانند با توان بیشتری به رونق تولید و اشتغال استان کمک کنند.

انتهای  پیام/ز


سفر رییس بانک مرکزی به استان کرمانشاه

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار