کشف ۴۲ تن مواد مخدر در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی وقفه پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر رده‌های انتظامی سراسر استان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۲ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

او افزود: در این رابطه بیش از ۳ هزار نفر قاچاقچی خرد و کلان و افراد مرتبط با باند‌های توزیع مواد مخدر دستگیر و ۸۸۹ خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

سردار ناظری با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کرمان تصریح کرد: همجواری استان پهناور کرمان با مناطق هم مرز با کشور‌های نیمه شرقی کشور یکی از عواملی است که بر بسیاری مسائل و جرائم خاص این حوزه اثر مستقیم دارد و در این رابطه همواره با برنامه ریزی و تدابیر خاصی اجرای ماموریت می‌کنیم.

او افزود: در همین رابطه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم نظم و امنیت استان و میهن عزیزمان شده اند که قطعا همه ما در مقابل خون آن عزیزان مسئول و مکلف به ایفای نقش هستیم و در این میان لازم است تک تک افراد جامعه در مواجهه با پدیده شوم اعتیاد و توزیع موادمخدر با جدیت بیشتری ایفای نقش کنند.

سردار ناظری گفت: این ایفای نقش می‌تواند در زمینه‌های پیشگیری جدی از گرایش فرزندان به اعتیاد از سوی خانواده ها، توجه بیشتر به اوقات فراغت قشر جوان و نوجوان، ساماندهی معتادین متجاهر، گزارش هرگونه توزیع موادمخدر و همکاری با پلیس در شناسائی و انهدام پاتوق‌های استعمال مواد در سطح محله‌های شهری و روستائی و مواردی از این دست باشد که قطعا یاریگر خادمان نظم و امنیت در عرصه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان در پایان از عزم جدی همه رده‌های انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: پلیس در راستای مطالبات به حق مردم به طور بی وقفه و شبانه روزی اجرای ماموریت می‌کند و متقابلا از مردم نیز انتظار داریم هوشمندانه و با جدیت هرگونه فعالیت اعم از خرید، فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس گزارش دهند.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار