دانش آموزان گیلانی عازم اردوی بنیاد علوی شدند

بیش از ۳۰۰ دانش آموز گیلانی برای غنی سازی اوقات فراغت به اردوی بنیاد علوی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل عباسی غریب سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال ۳۳۳ دانش آموز دختر و پسر مناطق محروم دوره اول متوسطه به اردوی بنیاد علوی اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان تهران اعزام شدند.

او با بیان اینکه، این اردو در راستای بهینه سازی برنامه‌های اوقات فراغت، توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی و ایجاد فرصت‌های مناسب برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود، افزود: دانش آموزان در هر دوره، از روز شنبه هر هفته به اردوی بنیاد علوی اعزام می‌شوند و تا روز پنجشنبه در این اردوگاه حضور دارند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تنوع برنامه‌های این اردو تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های مهارتی، نجوم، شیمی، اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری از مهمترین برنامه‌های چهاردهمین دوره اردوی بنیاد علوی است.

بنیاد علوی از سال ۸۵ برای برگزاری اردو و برنامه‌های فرهنگی و هنری اقدام به امضای تفاهم‌نامه همکاری با مسئولان آموزش و پرورش کرده است.

 

انتهای پیام / ق 

 

دانش آموزان گیلانی به اردوی بنیاد علوی  اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.