۲۰۰ دانش آموز چرامی در اردوی جهادی شرکت کردند

۲۰۰ دانش آموز چرامی در طرح اردوی جهادی، آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی را فرا می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سرهنگ پور بهشت فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام گفت: بیش از ۲۰۰ دانش آموز در طرح اردو‌های جهادی در ۱۰ مدرسه این شهرستان آموزش‌های مختلف را فرا می‌گیرند. 

سرهنگ پور بهشت افزود: فعالیت‌های فرهنگی شامل حلقه‌های صالحین، کلاس‌های تحکیم بنیان خانواده، مشاوره علمی و مذهبی، سبک زندگی اسلامی، یادگیری فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی از برنامه‌های این طرح است که تا پایان تابستان امسال برای دانش آموزان ادامه دارد.

او با بیان اینکه این طرح با مشارکت دانش آموزان حوزه بسیج دانش آموزی چرام و در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‌شود افزود: دانش آموزان و مربیان، در زمینه بهداشت، سلامت، کلاس‌های زبان انگلیسی، دور‌های آموزش قرآن کریم، طب سنتی، گل سازی و آموزش‌های علمی فعالیت می‌کنند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام با بیان اینکه بسیجیان آقا به مدت ۴۰ روز در برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی شرکت کردند، گفت: در این طرح ۲۰۰ دانش آموز ۱۵۰۰ نفر روز فعالیت می‌کنند.

سرهنگ پور بهشت گفت: برپایی اردو‌های درون استانی، کلاس‌های عقیدتی، هنری و فعالیت‌های ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های این دوره است.

انتهای پیام/ط

شرکت ۲۰۰ دانش آموز چرامی در اردوی جهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.