وضعیت بلیت فروشی پرسپولیس در لیگ نوزدهم امشب مشخص می‌شود

وضعیت بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر امشب (یکشنبه) مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز گذشته یک شرکتی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با عنایت به اعلام آغاز لیگ برتر مسابقات فوتبال فصل ۹۹-۹۸ از پایان مرداد ماه از سوی سازمان لیگ فوتبال به اطلاع هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران می ‍‌رساند براساس قرارداد منعقده بین باشگاه پرسپولیس و این شرکت در اردیبهشت ۹۸، بازاریابی، بازارسازی و تبلیغات بلیط فروشی و اجرای کلیه عملیات بلیت فروشی مسابقات میزبانی پرسپولیس از تاریخ ۱۳ شهریور سال جاری تا پایان لیگ فصل ۹۹-۹۸ به شرکت مربوطه واگذار گردیده و براساس این قرارداد و تفاهم نامه دیگر منعقده و به جهت رفع مشکلات باشگاه در همان زمان مبلغ ۷۰ میلیارد ریال بصورت قرض الحسنه به باشگاه پرسپولیس پرداخت گردیده است.


بیشتر بخوانید: عرب: برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند/ باشگاه در آرامش کامل است


سپس گفته شد باشگاه پرسپولیس درصدد است تا قرارداد با این شرکت را بنا به دلایلی منتفی کند و بر همین اساس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، روز گذشته (یکشنبه) برای پیگیری بلیت فروشی بازی‌های خانگی این تیم به شرکت تجهیز و توسعه رفت تا با مسئولان این شرکت جلسه‌ای برگزار کند.

شنیده می‌شود قرار است بلیت فروشی بازی‌های خانگی باشگاه پرسپولیس در اختیار شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی قرار بگیرد که اگر این موضوع قطعی شود، ماجرای ۷ میلیارد تومان پرسپولیس با شرکت قبلی می‌تواند دردسرساز شود.


بیشتر بخوانید: برنامه ویژه کالدرون برای کاپیتان پرسپولیس


برای پگیری این موضوع با مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم، اما هیچ کدام پاسخگو نبودند. البته اژدر شهابی، مدیر روبط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در جریان جزئیات جلسه عرب با شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی نیست و تا امشب (یکشنبه) پس از صحبت با مدیرعامل باشگاه، وضعیت بلیت فروشی به اطلاع هواداران خواهد رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار