استاندار فارس:

استفاده از توان داخلی برای اجرای طرح هویت‌گذاری دام/ مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رفاه و توسعه استان اثرگذار است

استاندار فارس گفت: در اجرای طرح هویت گذاری دام توان تخصصی داخلی استان به کار گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی با بیان اینکه اقدامات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به رونق تولید، حمایت از تولیدات داخلی و سالم سازی اقتصاد کمک می‌کند، گفت: ورود کالا‌های قاچاق و ایجاد راه‌های فرار برای کسب سود‌های زودهنگام مناسبات سالم اقتصادی بازار را به هم میزند و امکان رقابت کالا‌های داخل با کالا‌های بدون مجوز را محدود می‌کند.

او تاکید کرد: در رسیدگی به پرونده‌ها در این زمینه حقوق شرعی و قانونی افراد رعایت شود تا باعث ایجاد نارضایتی نشود.

رحیمی در باره طرح هویت گذاری دام نیز عنوان کرد: از مشکلات موجود این است که فارس استان مرزی نیست که به عنوان قاچاق مطرح باشد، اما به هر حال سبب کاهش قاچاق دام خواهد شد.

او بیان کرد: هویت گذاری دام از زمان تولد دام تا فروش گوشت می‌تواند در فرایندی الکترونیک دنبال شود.

استاندار فارس همچنین تاکید در اجرای طرح هویت گذاری دام باید از توان و تخصص شرکت‌ها و مجموعه‌های داخلی استان استفاده شود.

او با بیان اینکه قاچاق سوخت یکی از مسایل قابل پیگیری است بر لزوم مراقبت بیشتر متوالیان امر تاکید کرد و گفت:یکی از موارد شناسایی شده قاچاق سوخت توسط اتوبوس‌ها است که باید برای کنترل و مقابله با آن باید هماهنگی‌های لازم با پلیس و حمل و نقل جاده‌ای انجام شود.

استاندار فارس در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارزش اقدامات این کمیسیون را در رفاه و آسایش و توسعه استان اثر گذار دانست.
انتهای پیام/م

جلسه کمیسیون هماهنگی نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار