ترامپ نتایج منفی نظرسنجی‌ها را به گردن رسانه‌ها انداخت!

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی علت نظر منفی مردم درباره او و اقداماتش را پوشش نامناسب اخبار از سوی رسانه‌های منتقدش دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بار دیگر به رسانه‌های منتقد خود حمله و آن‌ها را دستگاه تبلیغاتی حزب دموکرات توصیف کرد.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: یک افشاگر، مچ نیویورک تایمزِ ناکارآمد، یکی از مخرب‌ترین نمونه‌های روزنامه‌نگاری‌های بد در طول تاریخ را گرفته [و فاش کرده است که] این روزنامه سرگرم تغییر رویکرد خود از روایت ساختگی تبانی [ستاد انتخاباتی ترامپ] با روسیه (گزارش مولر و ادای شهادت او در کنگره یک فاجعه کامل بود) , به آزار رقبای سیاسی با استفاده از مسئله نژادپرستی است.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: روزنامه‌نگاری به سطح افول جدیدی در طول تاریخ کشورمان رسیده است و چیزی بیشتر از دستگاه تبلیغاتی شرورانه برای حزب دموکرات نیست. گزارش‌ها به اندازه‌ای دروغ، مغرضانه و شرورانه است که اکنون به دستمایه طنز تبدیل شده است...، اما عموم مردم آگاه هستند.

ترامپ همچنین در توئیت دیگری نوشت: با همه دستاورد‌هایی که این دولت داشته است، تصور کنید اگر رسانه‌ها صداقت داشتند، که ندارند، چه نتایجی در نظرسنجی‌ها به دست می‌آوردم!

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که نتایج جدیدترین نظرسنجی فاکس نیوز نشان می‌دهد میزان نارضایتی از رئیس جمهور آمریکا به ۵۶ درصد افزایش یافته که تنها یک درصد تا تکرار رکورد نارضایتی سال ۲۰۱۷ باقی مانده است. نتایج یک نظرسنجی اخیر دیگر هم نشان می‌دهد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور به چهار تن از اصلی‌ترین رقبای دموکرات خود می‌بازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار