رودباری:

بیانیه گام دوم چراغ راه برای ادامه مسیر است

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: انقلاب در حالی به ۴٠ سالگی خود رسید که دشمنان همواره با طراحی توطئه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به آن بودند.

بیانیه گام دوم چراغ راه برای ادامه مسیر استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری ارتش صبح امروز دوشنبه در مراسم بیانیه گام دوم انقلاب که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در حالی به ۴٠ سالگی خود رسید که دشمنان همواره با طراحی توطئه ها و دسیسه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به آن بودند.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران ضمن تشریح دستاوردهای چهل سال اخیر، رهنمودهای ارزشمندی را به جوانان توصیه کردند.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در ادامه با اشاره به «بیانیه گام دوم انقلاب» اظهار کرد: ما با بررسی این بیانیه می توانیم از آن به عنوان چراغ راه برای ادامه راه استفاده کنیم.

او افزود: این بیانیه شامل بیش از ۶ هزار کلمه است که ٢۵٠ کلمه کلیدی دارد که بخش زیادی از آن به جوانان اختصاص دارد.

رئیس دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد: با اجرای بندهای بیانیه گام دوم انقلاب می‌توان به تمدن اسلامی رسید.

او در ادامه با بیان اینکه هدف ما تربیت نیروهای ولایتمداری است، گفت: یکی از مهمترین موضوعات در نیروی هوایی تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی باشد.

رودباری گفت: جوانان مهمترین نقش در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند و در طول تاریخ انقلاب جوانان نشان دادند نقش مهمی داشتند و دفاع مقدس نمونه‌ای بازر از آن است.

بیشتر بخوانید: جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم هستند

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار