اردبیل میزبان المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از حضور ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور به میزبانی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل در دو رشته کشتی و قایقرانی میزبان المپیاد استعداد‌های درخشان خواهد بود، گفت: ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر جهت شرکت در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته‌های کشتی (پسران) و قایقرانی (دختران) از ۲ تا ۷ شهریور به اردبیل می‌آیند.

او با بیان اینکه جهت میزبانی شایسته و بهتر، تمامی همکاران اداره کل و هیات‌ها به صورت میدانی وارد کار شدند و زیرساخت‌های لازم را آماده شده است افزود: برای این دوره از رقابت‌ها در رشته کشتی استادیوم تختی اردبیل به سه تشک کشتی مجهز شده و همچنین دریاچه شورابیل نیز درحال تجهیز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به آمادگی نمایندگان اردبیل در دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور خاطرنشان کرد: در هردو رشته تیم کامل از استان حضورخواهند داشت که درحال حاضر زیرنظر مربیان، تمرینات خود را انجام می‌دهند.

آقاخانی ادامه داد: جهت کشف دانش آموزان مستعد از رشته‌های مختلف نمایندگانی ازوزارت ورزش و جوانان و فدراسیون رشته‌های مربوطه به اردبیل خواهند آمد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران اردبیلی در سایه یکدلی و هماهنگی همه عوامل بتوانند عناوینی درشان استان به دست آورند.

انتهای پیام/ح

۸۰۰ دانش آموزکشوربرای المپیاد به اردبیل می‌آیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.