تیم ملی فوتبال پیشکسوتان به اردبیل سفر می‌کند

مشاور امور بین‌الملل استاندار اردبیل از سفر دو روزه اعضای تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشور اواخر هفته جاری به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن عظیم زاده، مشاور امور بین‌الملل استاندار اردبیل در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سفر دو روزه بازیکنان تیم ملی فوتبال پیشکسوتان کشور به استان اردبیل گفت: بازیکنان مطرح و شاخص تیم ملی فوتبال پیشکسوتان در این سفر، یک دوره مسابقه دوستانه با تیم پیشکسوتان استان و نیز تیم شهرستان کوثر برگزار می‌کنند.

او افزود: برگزاری مسابقات ورزشی علاوه بر ترویج فرهنگ ورزش در میان جوانان و نوجوانان باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه نیز می‌شود از این رو برگزاری مسابقات ورزشی ملی، بین المللی و حتی دوجانبه با کشور‌های همسایه در استان اردبیل باید بیش از پیش توسعه یابد.

مشاور امور بین‌الملل استاندار اردبیل تصریح کرد: هماهنگی لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی با تیم‌های کشور‌های همسایه از جمله ترکیه و جمهوری آذربایجان انجام می‌گیرد.

عظیم زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید از تمکن و توانمندی‌های مالی فرزندان استان برای حمایت از ورزش استان و اسپانسری تیم‌های استانی بهره جست، افزود: استان اردبیل فرزندان به نام و مطرحی همچون حسین رضازاده و علی دایی تحویل جامعه ورزشی کشور داده است و در این میان افراد سرمایه دار و علاقه‌مند به توسعه ورزش استان وجود دارند که آماده حمایت همه جانبه از ورزش‌های قهرمانی استان هستند که آقای سلیمی یکی از این افراد است و هماهنگی سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان و تامین بخشی از هزینه‌ها را متقبل شده است.

او با اشاره به اینکه آماده پیگیری موارد و مشکلات مربوط به حوزه ورزش استان از مبادی ذیربط کشوری است بیان کرد: ورزش استان با وجود فرزندان توانمند و قهرمان استان نیازمند حمایت جدی است و همانطور که در حوزه سرمایه‌گذاری با ارائه راهکار‌های مناسب توانستیم مشکلات تامین ارز مورد نیاز کارخانجات را به صفر برسانیم و برای همیشه حل کنیم باید در حوزه ورزشی نیز با همت و عزم عمومی بر مشکلات این حوزه فائق آییم.

کنعانی، فرماندار شهرستان کوثر نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان کوثر از لحاظ تعداد اماکن ورزشی استان در رتبه خوبی قرار گرفته است خواستار توسعه تجهیزات ورزشی و تکمیل سالن‌های نیمه کاره در این شهرستان شد.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: نگاه ما به توسعه ورزشی استان نگاه استانی و توسعه همه جانبه است.

او از اعزام ۹۰ تیم ورزشی از استان اردبیل به المپیاد ورزشی کشور طی هفته‌های آتی خبر داد.

انتهای پیام/ح

اعزام ۹۰ تیم ورزشی از اردبیل به المپیاد ورزشی کشور

برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.