راننده شوتی خودش قربانی سرعت شد

خودرو تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) به علت سرعت بالا لاستیکش ترکید و راننده‌اش جان باخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اعلام کرد: بعد از ظهر دیروز چند دستگاه خودرو تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) بدون توجه به دستور ایست واحد گشت انتظامی پاسگاه کلمه از توابع شهرستان دشتستان با سرعت زیاد به راه خود ادامه دادند که برای مهار آن‌ها، گشت انتظامی پاسگاه بوشکان در سه راهی بوشکان - کلمه به تنگ ارم مستقر شد.

به گزارش این مرکز، خودرو‌های تندرو حامل بار قاچاق با دیدن گشت پلیس در سه راهی به طرف یک جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر دادند که دو دستگاه خودرو  به دست پلیس متوقف و به پاسگاه کلمه منتقل شدند.

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، ساعتی بعد دو دستگاه دیگر از این خودرو‌ها از جاده خاکی به سمت سه راهی حرکت کردند و بدون توجه به ایست و بازرسی به سرعت از مقابل پلیس رد شدند که لاستیک یکی از خودرو‌ها دچار ترکیدگی شد و پس از طی مسیری هشت کیلومتری با این وضع، خودرو واژگون و راننده فوت کرد.

بر اساس این گزارش اجرای ایست و بازرسی و برخورد با خودرو‌های تندرو حامل کالای قاچاق در پی درخواست‌های مکرر مردم و با مجوز مقام قضایی بوده است.

شوتی‌ها جان ۳۰ نفر را گرفته‌اند

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون عامل فوت ۳۰ نفر از شهروندان در تصادفات، خودرو‌های تندرو حامل قاچاق بوده‌اند به‌طوری که رانندگی شتاب‌زده و پرخطر این خودرو‌ها افزون بر افزایش ۱۲۰ درصدی تلفات حوادث رانندگی در استان باعث خطرات جانی و مالی فراوانی برای دیگر رانندگان و عابران پیاده شده است.

این مرکز تاکید کرده است، انتشار خبر‌های غیر مستند و ناصحیح در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به سمت این خودرو کذب است و انتظار داریم شهروندان تحت تاثیر شایعات و روایت‌های غیر صحیح و مغرضانه افراد سودجو قرار نگیرند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.