گرمای هوا، موضوع اصلی سمینار المپیک توکیو ۲۰۲۰

مسئله افزایش شدید دمای هوا در توکیو، میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰، موضوع اصلی سمینار ۳ روزه المپیک خواهد بود.

گرمای هوا موضوع اصلی سمینار المپیک توکیو ۲۰۲۰به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، توکیو از فردا میزبان سمینار سه روزه‌ای درباره المپیک ۲۰۲۰ است و به احتمال فراوان افزایش شدید دمای هوا و برنامه برگزاری مسابقات آزمایشی در حال انجام، موضوعات اصلی مورد بحث خواهد بود.

از تمام کمیته ملی المپیک برای حضور در این سمینار که در هتل نیواوتانی برگزار خواهد شد دعوت به عمل آمده است.

با افزایش دما در ژاپن به دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و مرگ بیش از ۵۰ نفر در ماه ژوئیه، گرمای هوا به نگرانی اصلی تبدیل شده است.

همچنین ورزشکاران حاضر در مسابقات آزمایشی به دلیل گرمای هوای دچار مشکل شده اند، از جمله قایقرانانی که در مسابقات جهانی نوجوانان دچار گرمازدگی شدند.

مسابقه سه گانه (تریاتلون) به دلیل شرایط شرجی هوا کوتاه تر شد، در حالی که اقدامات خنک کننده در والیبال ساحلی مورد آزمایش قرار گرفت.
از جمله اقداماتی که برای مقابله با این مشکل در نظر گرفته شده این است که به هواداران اجازه داده شود بطری آب خود را در شرایط خاصی به سالن‌ها مختلف ببرند، این امر در دوره‌های قبلی بازی‌های المپیک به دلایل امنیتی و شرایط حامیان مالی ممنوع بود.

اسپری‌های مه ساز، چادر‌های تهویه هوا، پوشش مخصوص جاده‌ها و همچنین انتقال برخی از رویداد‌ها به اوایل روز، برنامه‌های دیگری است که توسط برگزار کنندگان ارائه شده است.

در این سمینار نمایندگان کمیته بین المللی المپیک (IOC) و انجمن کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) حضور خواهند داشت.

حاضران در این سمینار از محل برگزاری بازی‌ها و سایت‌هایی مانند استادیوم جدید المپیک و دهکده بازی‌ها بازدید خواهند کرد.

همچنین در این سمینار دروس آموخته شده از مسابقات آزمایشی و مسئله نگران کننده کشف باکتری‌های E.coli (باکتری مدفوع حیوانات) در آب خلیج توکیو، که منجر به لغو شنا پاراتریاتلون شده، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

سایر موارد دستور کار احتمالاً شامل حمل و نقل و اسکان خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

10 ورزشکار زن ثروتمند دنیا + عکس

عروسک دوقلوی المپیک + عکس

تماشاگران مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ از عکس برداری منع شدند


انتهای پیام/

گرمای هوا همچنان دغدغه اصلی المپیک توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار