لحظاتی شاد در سرزمین نخل و آفتاب/ آغاز بکار چهارمین جشنواره تابستانی بافق

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق گفت: برپایی بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی و شناساندن ظرفیت های گردشگری این شهرستان از برنامه های جشنواره تابستانی بافق است.

لیلی رنجبر، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت چهارمین جشنواره تابستانی چهار روزه بافق با هدف ایجاد روحیه امید، نشاط و شادابی و همچنین جذب گردشگر در تفرجگاه بزرگ آبشار بافق شروع شده و به مدت چهار شب ادامه دارد.

رنجبر افزود: در حاشیه این جشنواره، بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی شهرستان بافق با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان برپا می‌شود.

او اظهار داشت: به دنبال پررنگ کردن نقش بانوان و یادآوری اهمیت این جایگاه، مسابقات ویژه‌ای برای این قشر در قالب جشنواره تابستانی در پارک بانوان نیز برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره تابستانی بافق امشب در در تفرجگاه آبشار و پارک بانوان بافق شروع شده و تا ۳۱ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ ادامه دارد.

جشنواره خرما نیز دهم مهرماه امسال با هدف معرفی پتانسیل‌ها و ویژگی‌های منحصر بفرد خرمای بافق در نخلستان‌های این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

برگزاری چهارمین جشنواره تابستانی بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار