رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

برخورد با مجرمین اقتصادی باید با قوت ادامه یابد

وزیر کشور گفت: برخورد با مجرمین اقتصادی باید با قوت ادامه یابد، اما اطلاع رسانی در مورد اقدامات قوه قضائیه باید مقوم افکار عمومی باشد.

برخورد با مجرمین اقتصادی باید با قوت ادامه یابدبه گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران و  در  حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی گفت:  در جلسه امروز توانستیم موضوعات گوناگونی همچون بازار موبایل، توزیع کاغذ و وضع کالا‌های انباشته شده در گمرکات را در جلسات ستاد اطلاع رسانی اقتصادی کشور پیگری کنیم که خوشبختانه بسیاری از آن‌ها با موفقیت همراه بوده است.

رحمانی فضلی با اشاره به اخبار و شایعات مطرح شده در خصوص مبارزه با فساد گفت: رسانه‌های معاند با پخش شایعات و دروغ پردازی‌های خود خصوصا در مورد اقدامات قوه قضاییه سعی داشته اند امید‌ها را کاهش دهند. در جلسه امروز نگرانی‌های اعضا در مورد رسانه‌های معاند مطرح شد.

وزیر کشور با بیان اینکه برخورد با مجرمین اقتصادی باید با قوت ادامه یابد، گفت: اما باید  اطلاع رسانی در مورد اقدامات قوه قضائیه  مقوم افکار عمومی باشد. تبلیغات و اطلاع رسانی‌ها باید امید را در جامعه افزایش دهد، اگر اطلاع رسانی‌ها به خوبی انجام نشود امید و اعتماد مردمی کاهش می‌یابد

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند در تلاش برای کاهش اعتماد مردمی هستند؛ اظهار کرد:  باید ستادی در خصوص مقابله با اقدامات رسانه‌های معاند تشکیل شود.

رحمانی فضلی با اشاره به وجود تبلیغات گوناگون در رسانه های معاند خارج از کشور گفت: طبق مصوبه‌ای که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی قبلا داشته است، تبلیغات برای دعوت به سرمایه گذاری، تبلیغات برای تحصیل در خارج جرم و خلاف است.

وزیر کشور در پایان کفت: تعداد زیادی از سایت‌ها مجاز به فعالیت نیستند. یک بازه زمانی تعیین شده تا این سایت‌های فاقد مجوز، فعالیت خود را با هماهنگی وزارت ارشاد ادامه دهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار