جونیور: قول می‌دهم ارزش شماره ۷ پرسپولیس حفظ شود

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قول می‌دهم ارزش پیراهن پیراهن پرسپولیس و شماره ۷ حفظ شود.

جونیور: قول می‌دهم ارزش شماره ۷ پرسپولیس حفظ شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوزه جونیور مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این مدت درباره پرسپولیس آنقدر خوانده و شنیده ام که بدانم در تیم خیلی مهمی بازی می‌کنم و در ایران و آسیا پرطرفدارترین است.

او گفت: از این که در یک تیم پرطرفدار و سرشناس مثل پرسپولیس بازی خواهم کرد، خوشحال هستم. هر جای دنیا باشید بازی در چنین تیم هایی، خاص است.


بیشتر بخوانید: کالدرون: حواشی روی پرسپولیس تأثیر منفی نخواهد گذاشت/ بیرانوند بهترین دروازه‎‌بان آسیا است


او ادامه داد: البته می‌دانم هواداران تیم به قهرمانی عادت کرده اند و باز هم چنین انتظاری دارند. خودم را آماده کرده ام تا بتوانم بهترین کارایی را داشته باشم. دوست دارم گل‌های زیادی بزنم. البته باید دید سرمربی چه وظایفی را از من می‌خواهد و در خدمت تیم خواهم بود. روز‌های پرهیجان را از همین حالا احساس می‌کنم.

براندائو خاطر نشان کرد: ابتدا به شماره ۹ و ۹۹ فکر می‌کردم، اما وقتی شنیدم شماره ۷ خالی است، آن را خواستم. بعد هم که درباره این شماره برایم گفتند و این که تن چه بازیکن بزرگی بوده است نسبت به آن علاقمند‌تر شدم.

او گفت: فهمیدم این شماره برای پرسپولیسی‌ها خیلی مهم است. مهمترین پیراهن در بزرگترین تیم است. من هم می‌خواهم برای پرسپولیس بازیکن مهم و موثری باشم که البته به کمک هم تیمی‌ها نیاز دارم.


بیشتر بخوانید: ۱۶ گلادیاتور در انتظار سوت آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران/ مدعیان به خط شدند


مهاجم برزیلی پرسپولیس بیان کرد: به من گفتن صاحب این پیراهن آقای پروین است و رسم این است که از او اجازه بگیریم. بعد هم گفتند در تماسی که داشتند این اجازه را گرفته اند. از آقای پروین ممنون هستم و به او و هواداران قول می‌دهم تمام تلاش خودم را می‌کنم که ارزش این پیراهن و این شماره حفظ شود.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن جدید پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار