بانوی شیرازی قهرمان پتانگ مسابقات جهانی پیوند اعضا

معصومه رضایی بانوی ورزشکار شیرازی نشان طلای رقابت‌های پتانگ بازی‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص را از آن خود کرد.

بانوی شیرازی قهرمان پتانگ مسابقات جهانی پیوند اعضابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رقابت‌های پتانگ بازی‌های جهانی ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص که در نیوکاسل انگلستان درحال برگزاری است، معصومه رضایی نشان طلا را برگردن آویخت.

رضایی در این پیکار‌ها حریفانی از کشور‌های آمریکا، تایلند، بلژیک، فرانسه، استرالیا، آلمان و انگلیس را شکست داد و با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

مرتضی فنایی دیگر ورزشکار شرکت کننده از استان فارس در دو پنج کیلومتر جاده موفق به کسب مدال برنز شد.

موسی خلیفه (دو و میدانی) صمد امین صفایی (بولینگ و پتانگ) مرتضی فنایی (دو و میدانی) میثم همتی (دو و میدانی) کلثوم ابراهیمی (دو و میدانی و بولینگ) مریم مولایی (بدمینتون) سحر مهدوی پور (دو و میدانی) معصومه رضایی (دو و میدانی و پتانک) فاطمه رمضانی زاده (پتانگ و بولینگ) رها رضایی فرد (دارت) و محمد بی طرف، ۱۱ ورزشکار استان فارس در این رقابت‌ها هستند.

پتانگ ورزشی است که بازیکنان توپ فلزی تو خالی را به توپ چوبی (جک) بزنند و اگر توپشان به هم اصابت نکرد، باید تلاش کنند که توپ در فاصله بسیار نزدیکی از آن قرار گیرد.

مسابقات جهانی پیوند اعضا هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود و کاروان ایران در ۲ دوره قبل این مسابقات که در آرژانتین و اسپانیا برگزار شد در جایگاه ششم قرار گرفت.

بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص از ۲۶ مرداد آغاز شده است و تا دوم شهریور در ۱۸ رشته ورزشی در نیوکاسل انگلیس ادامه دارد.
انتهای پیام/م

مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار