آخرین جزییات از منهدم شدن بزرگترین باند سازمان یافته مواد مخدر/ دستگیری ۱۳ قاچاقچی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان جزییات انهدام بزرگترین باند سازمان یافته مواد مخدر را تشریح کرد.

آخرین جزییات از منهدم شدن بزرگترین باند سازمان یافته مواد مخدر/ دستگیری ۱۳ قاچاقچی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: جریان عملیات ضربتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، حافظان امنیت کشور موفق شدند با رصد اطلاعاتی دقیق، بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی مواد مخدر در منطقه جنوب کشور را منهدم و ۱۳ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ادامه داد: این باند سازمان یافته به صورت مسلحانه و خانوادگی به سرکردگی چهار برادر اداره می‌شد و نسبت به انتقال سالانه حدود دویست تن مواد مخدر از طریق کشور پاکستان به استان سیستان و بلوچستان مبادرت می‌کرد.


بیشتر بخوانید:بزرگترین باند مواد مخدر در جنوب کشور منهدم شد


او با اعلام اینکه اعضای این باند، مواد مخدر را از طریق دریا به وسیله لنج و قایق‌های تندرو به سواحل هرمزگان منتقل نموده و سپس در سراسر کشور توزیع می‌کردند، بیان داشت: تمامی مبادلات مالی حاصل از اقدامات مجرمانه این افراد در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر از طریق کارت‌های بانکی اعضای خانواده آن‌ها انجام می‌شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با اعلام اینکه گردش مالی این باند مواد مخدر ۱۰ هزار میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: ۴۹ واحد مسکونی و تجاری آن‌ها پلمب گردیده و دویست و پنجاه نفر شتر از آن‌ها توقیف شده است.

صالحی در ادامه افزود:  ۱۵ کیلوگرم طلا از این سوداگران مرگ ضبط شده و مبلغ ۶ و نیم میلیارد تومان وجه نقد موجود در حساب‌های بانکی این افراد نیز توقیف شده است.

او یادآور شد: اعضای دستگیر شده این باند مواد مخدر، با صدور قرار تأمین قانونی جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می‌برند.

منبع: میزان

 انتهای پیام/س

متلاشی شدن بزرگترین باند سازمان یافته مواد مخدر

برچسب ها: دادگستری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود