معاونت راهبری امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در زرندیه:

مسلمانان تلاش کنند تا موضوع غدیر دوباره جایگاه رفیعش را پیدا کند

معاونت راهبری امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در زرندیه گفت: مسلمانان تلاش کنند تا موضوع غدیر دوباره جایگاه رفیعش را پیدا کند.

مسلمانان تلاش کنند تا موضوع غدیر دوباره جایگاه رفیعش پیدا کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی معاونت راهبری امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور در همایش غدیر و جشن امامت و ولایت در زرندیه گفت: مسلمانان تلاش کنند تا موضوع غدیر دوباره جایگاه رفیعش را پیدا کند.

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی معاونت راهبری امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور در همایش غدیر وجشن امامت و ولایت در زرندیه گفت: مسلمانان تلاش کنند تا موضوع غدیر دوباره جایگاه رفیعش پیدا کند.

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی افزود: در مورد غدیر مهم‌ترین امر این است که وظیفه مسلمانان تلاش کنند تا چنین امر خطیری دوباره جایگاه رفیعش را میان مسلمین پیدا کند.

او اضافه کرد: احیا و زنده نگه داشتن غدیر برای وظیفه تک تک مسلمانان  امری بدیهی و روشن است چرا که یکی از اصول دین آن‌ها به این قضیه برمیگردد.

معاونت راهبری امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: بزرگترین جریانی که سبب اکمال دین شد و باعث شد که خداوند اسلام را به خاطر آن به عنوان دین کامل برای مردم برگزیند غدیر و مسئله امامت است حال این مسئله عظیم چرا باید دست فراموشی سپرده شود و امثال عید نوروز جایگزین اعیاد مسلمانان شود.

همایش غدیر و جشن امامت و ولایت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان زرندیه برگزار شد و در پایان این همایش از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان زرندیه تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

سخنان معاونت راهبری امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در زرندیه درباره غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.