سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار باران همراه با رعد و برق در ۵ استان کشور/آسمان تهران صاف است

براساس نقشه های هواشناسی امروز برای ۵ استان کشور افزایش ابر، گربار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رگبار باران همراه با رعد و برق در ۵ استان کشور/آسمان تهران صاف استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، جنوب شرق استان بوشهر و برخی نقاط هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. این شرایط در روز‌های پنج شنبه و جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های زاگرس جنوبی واقع در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس رخ خواهد داد.

در روز شنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی آفتابی پیش بینی می‌شود. در روز یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: جوی آرام در اغلب مناطق کشور/ آسمان تهران صاف است


طی سه روز آینده همچنان وزش باد شدید در نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت و علاوه بر این در شرق استان‌های یزد، کرمان، برخی نقاط خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی وزش باد و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

/

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در سی ام مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار