سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان گفت: سامانه جدید اتوماسیون اداری شهرداری همدان آماده بهره برداری است.

بهره برداری از سامانه اتوماسیون اداری شهرداری همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رضا عسکری، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در جمع خبرنگاران گفت: سامانه جدید اتوماسیون اداری شهرداری همدان بعد از نزدیک به یک ماه کار شبانه روزی مدیر پروژه، نمایندگان پیمانکار و همکاری کارکنان شهرداری همدان آماده بهره برداری است.

او گفت: پروژه تهیه و استقرار سامانه اتوماسیون اداری شهرداری همدان یکی از چند پروژه در دست اقدام سازمان فناوری شهرداری همدان بود که فرآیند تهیه آن از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و بعد از بررسی‌های انجام شده بر روی شرکت‌های فعال و دارای محصول؛ یک سامانه انتخاب و در ابتدای سال جاری قرارداد استقرار نرم افزار بین شهرداری همدان و شرکت پیمانکار منعقد شد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان اضافه کرد: بعد از ابلاغ قراداد و برگزاری جلسات هماهنگی در سازمان فناوری اطلاعات، زیر ساخت‌های نصب نرم افزار توسط این سازمان در اختیار شرکت پیمانکار قرار گرفت و از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری کار اجرایی استقرار نرم افزار آغاز شد.

عسکری بیان کرد: در چند نوبت و به دلیل نبود منابع، وقفه‌هایی در فرآیند استقرار سامانه اتفاق افتاد که با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات مرتفع و ادامه کار به جریان افتاد.

عسکری ادامه داد: از ابتدای مرداد امسال و با حضور نمایندگان پیمانکار در محل شهرداری همدان؛ عملیات آموزش کارابران در سطوح تخصصی برای مسئولین انفورماتیک و مسئولین دبیرخانه و عمومی؛ برای مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری همدان انجام گرفته و به زودی شاهد بهره برداری از سامانه مذکور خواهیم بود.
انتهای پیام/ج

سامانه اتوماسیون اداری شهرداری همدان آماده بهره برداری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار