مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

۱۳پروژه میراث فرهنگی در اردبیل کلنگ زنی می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۱۳ پروژه سرمایه گذاری حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر رئیس جمهور به اردبیل کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۱۳ پروژه سرمایه گذاری حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشتغالزایی هزار و ۱۰۰ نفر در سفر رییس جمهور به اردبیل کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: میزان سرمایه گذاری این پروژه‌ها بیش از هزار میلیارد ریال است که شامل یک هتل ۵ ستاره در سرعین، یک هتل سه ستاره در نمین، یک هتل دو ستاره در اردبیل و پارک آبی، دهگده گردشگری، پیست اسکی و مرکز آبدرمانی در سرعین می‌باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: همچنین پروژه‌هایی مانند محوطه گردشگری، واحد پذیرایی بین راهی، مرکز تفریحی و سرگرمی و توسعه طرح اقامتی و آبدرمانی نیز در شهرستان‌های اردبیل و خلخال از جمله این پروژه‌ها خواهد بود.

فلاحی اضافه کرد: توسعه گردشگری مستلزم سرمایه گذاری بخش خصوصی است و ما از سرمایه گذاری در تمامی حوزه‌ها در اداره کل میراث فرهنگی حمایت کنیم.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های گردشگری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.