ماندگاری گرمای هوا در کردستان

بر اساس اخرین نقشه‌های پیش یابی در روز‌های آینده سامانه جدیدی بر آسمان کردستان حاکم میشود که افزایش ابر و وزش باد به ویژه در ساعات بعد ازظهر از پیامد‌های آن است.

ماندگاری گرمای هوا در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بعد از یک هفته پایداری جوی در استان ، آخر هفته جاری آسمان این استان تحت تاثیر افزایش ابر و همچنین وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر قرار خواهد گرفت.
بر اساس پیش بینی‌های جدید آخر هفته جاری بار دیگر هوای گرم وارد استان می‌شود و کردستانی‌ها چند روزی باز هم هوای گرم را تجربه خواهند کرد.
مدیرکل هواشناسی استان کردستان اظهار داشت: طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا اوایل هفته آینده هوای نسبتا پایدار ی را در منطقه شاهد خواهیم بود.
رحیم صدیقی با اشاره به وضعیت شدت وزش باد در مناطق مختلف استان کردستان بیان کرد: سرعت وزش باد در ارتفاعات و نیمه شمالی استان کردستان زیاد و گاهی شدید خواهد بود.
او همچنین  به وضعیت دمای هوای استان اشاره کرد و افزود: برای فردا و جمعه یک تا دو درجه بر دمای هوای استان افزوده خواهد شد و هوا تا حدودی گرم‌تر می‌شود.
 در حال حاضر دمای هوا در گمترین نقطه استان کردستان یعنی سروآباد به بالای ۴۰ درجه رسیده که پیش بینی می‌شود فردا و پس فردا این میزان به ۴۲ درجه برسد.

هواشناسی کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.