رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معتقدیم برای انجام فعالیت‌های اداری و مالی در روز‌های تعطیل هم می‌شود با اینترنت و وجود ارتباطات گسترده٬ این اقدامات را انجام داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از در دست بررسی بودن طرح تعطیلی پنجشنبه ها در کمیسیون خبر داد و گفت: اعلام رد این طرح در کمیسیون از سوی برخی از خبرگزاری‌ها درست نبود.

عزیزی افزود: تعطیلی روز‌های پنجشنبه برای شهرستانی‌ها در نظر گرفته شده و به نفع آن‌ها است٬ چرا که بیشتر تهرانی‌ها پنجشنبه‌ها را تعطیل هستند.

او اظهار کرد: به‌عنوان رئیس کمیسیون با این طرح موافق هستم و این طرح در کمیسیون در حال بررسی و مراعا است.

عزیزی با اشاره به اینکه مراوده مالی خاصی با دنیا نداریم افزود: اگر مراوده مالی هم باشد می‌توان این مراودات را از طریق شبکه اینترنت انجام دادوپیشنهاد تعطیلی روز‌های پنجشنبه در کمیسیون در حال بررسی است.

انتهای پیام/ ر

طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها به کجا رسید؟

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۰۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
بسیار طرح خوب وکارشناسی شده ای است که در تمام دنیا اجرا شده وبیشتر کشورهای جهان دو روز درهفته تعطیلن ونیاز به هیچ گونه کارشناسی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
سهرابی
۱۸:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
شما تصور کنید پنجشنبه تعطیل باشه بعد یه سه شنبه هم تعطیل مناسبتی باشد تمام مردم میخوان چهارشنبه هم مرخصی بگیرند و چهار روز پشت هم کل ارگان ها تعطیل!کلا مملکت تعطیل میشه. مگر اینکه موازی با این قانون مرخصی ها محدود یا ملغی شود و تعطیلات مناسبتی هم کمتر.یا فقط برای بانوان اجرا بشود. در غیر این صورت این قانون به ضرر هست چون روزهای تعطیل مناسبتی در کشور ما به حد کافی وجود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا ده بزرگی
۱۱:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
خداکنه تعطیل بشه
چون تا بچه ها کوچکند وبه ما نیاز دارند ما سرکارهستیم وقتی بازنشسته شدیم بچه ها هرکدام دنبال سرنوشتشان هستند وکاری به ما ندارند
پسر 5 ساله من هرشب که میخواهد بخوابد می پرسد مامان فردا تعطیلی باهم صبحانه بخوریم؟و هزاران سوال دیگه