مشارکت ۶۸ میلیون تومانی مردم گلوگاه در طرح نذر قربانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گلوگاه گفت: مردم خیر این شهرستان در عید قربان امسال ۶۸ میلیون تومان نذورات خود را به نیازمندان اهدا کردند.

محمد رضا یعقوبی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار در طرح نذر قربانی این نهاد گفت: حدود ۶۸ میلیون تومان نذورات به‌ صورت نقدی و غیر نقدی، کمک‌های مستقیم و مراکز نیکوکاری  با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد اهدا شده است.

او افزود:خیران گلوگاهی امسال ۴۵ میلیون و پانصد هزار تومان نذورات غیر نقدی، ۲۰ میلیون تومان اهدای نذر از طریق مراکز نیکوکاری و بیش از ۲ میلیون و پانصد هزار تومان نذورات نقدی در عید قربان پرداخت کردند.

یعقوبی گفت: تمامی نذورات مردمی در همان روز عید با اولویت نیازمندی در اختیار ۴۲۰ خانوار محروم و نیازمند گلوگاهی قرارگرفته است.

او ضمن تقدیر و تشکر از خیران این شهرستان، افزود: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار، حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی ایتام و نیازمندان را از اهداف اجرای طرح‌های این نهاد دانست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گلوگاه گفت:گلوگاه دارای هزار و ۶۷۳ خانواده زیر پوشش است که از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می‌گردند.
انتهای پیام/س
 

مشارکت میلیونی مردم گلوگاه در طرح نذر قربانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار