بهره برداری بیش از دو هزار طرح در چهارمحال و بختیاری

در طول دولت تدبیر و امید، دو هزار و ۶۲۳ طرح در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز پنج شنبه ۳۱ مرداد ۹۸ در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در طول دولت تدبیر و امید، دو هزار و ۶۲۳ طرح در این استان به بهره برداری رسید.

او افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

عباسی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۴۴۸ طرح با بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی شد که عملیات ساخت این طرح‌ها آغاز شده است.

او ادامه داد: اگر امسال ۱۰۰ درصد اعتبارات چهارمحال و بختیاری تخصیص یابد و ابلاغ شود می‌توان بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام استان را تسهیل کرد.

عباسی گفت: طرح‌های عمرانی قابل بهره برداری و دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان شناسایی شده است که برای تسریع در تکمیل آنان، نیازمند اعتبار هستیم.

او افزود: آغاز عملیات اجرایی راه آهن سراسری اصفهان، شهرکرد به اهواز، بهره برداری از طرح انتقال آب بن به بروجن، حذف نقاط حادثه خیز، اجرای طرح‌های توسعه روستایی و اجرای شبکه‌های انتقال آب کشاورزی و آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

عباسی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با پیش بینی راه اندازی ۳۵۰ واحد تولیدی در فاز نخست آن مورد توجه قرار گیرد.

او در پایان گفت: موافقتنامه احداث دو هزار واحد مسکونی رایگان برای محرومان چهارمحال و بختیاری از سوی بنیاد مسکن کشور آماده شده است و عملیات اجرایی آن امروز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ف

آغاز احداث دو هزار واحد مسکونی برای محرومان چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.