۴۸ طرح عمرانی و خدماتی دلگان در هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار دلگان گفت: ۴۸ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴۵۲ میلیارد ریال در دلگان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

۴۸ طرح عمرانی و خدماتی دلگان در هفته دولت افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا دستگاه‌های مختلف به بیان خدمات، تلاش‌ها و عملکرد‌ها بپردازند و گزارش پیشرفت، تعالی و توسعه کشور را به مردم ارائه دهند، این گزارش‌ها موجب می‌شود که مردم از تلاش‌های خدمتگزاران خود مطلع شوند.

فرماندار دلگان افزود: همچنین این نوع اطلاع رسانی به مردم از خدمات‌های دولتمردان نیز موجب هم اندیشی و همفکری با مردم نیز می‌شود و این تعامل دوسویه و دو طرفه باعث پیشبرد امور و اهداف دولت در رسیدن به برنامه‌های خود می‌شود.

او گفت: هفته دولت در حقیقت امرى تشریفاتى نیست بلکه هفتۀ مرور کارنامه دولت و مردم است تا با این مرور نقاط ضعف و قوت دولت خویش را بازشناسند و برای بهتر شدن امر بکوشند، ‏شهادت مظلومانۀ رجایی و باهنر و نامگذاری این هفته به نام دولت، تأکیدی بر ادامه راه خونینی است که این شهیدان بزرگ و سایر همرزمانشان برگزیدند.

او ادامه داد: مردم محوری و تکیه بر حضور علما و معتمدین و نخبگان در برنامه‌های این هفته اساس و محور برنامه‌ها و افتتاحیه‌ها و کلنگ زنی‌ها خواهد بود و این هفته فرصت خوبی است تا رسانه‌ها نیز نسبت به انتقال داده‌ها و گزارشات دولت به مردم مانند گذشته دقیق عمل کنند.

فرماندار دلگان گفت: مهمترین سرمایه نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید احترام و اعتماد متقابل مردم و دولت نسبت به یکدیگر است که لازم است دستگاه‌ها با جامعه شناسی و پرهیز از گزارش صرف، با هدف اقناع افکار عمومی و تبلیغ اهداف و برنامه‌های دولت در ابعاد مختلف و طیف وسیع مسئولی‌تهای عمرانی و اقتصادی و فرهنگی و... نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنند.

او ادامه داد: در این هفته ۴۸ طرح متنوع عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴۵۲ میلیارد ریال شامل طرح‌های بهداشتی و درمانی، اشتغالزایی، مسکن روستایی، طرح هادی روستایی، کشاورزی، شهرداری‌های گلمورتی و چگردک، بازآفرینی و... در دلگان به بهره برداری یا کلنگ زنی می‌شود.

شجاعی ادامه داد: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه محترم، دیدار با خانواده شهدا، نشست با جوانان، همایش معتمدین، پرسش و پاسخ و.. از دیگر برنامه‌های این هفته در دلگان است.

انتهای پیام/ع

افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی دلگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار