برخورد شدید دو خودرو پراید با یکدیگر به علت سرعت زیاد

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از تصادف شدید دو خودرو پراید با یکدیگر به علت سرعت زیاد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۲۳:۴۵ مورخ شب گذشته در مسیر شمال به جنوب اتوبان امام علی (ع) بعد از جانبازان، پرایدی که در همان مسیر در حال تردد بوده به شدت با پراید دیگر برخورد می‌کند که پس از این تصادف هر دو خودرو با گاردریل‌های کناری برخورد می‌کنند.

سرهنگ رازقی ادامه داد: پس از برخورد این دو خودرو با یکدیگر و با گاردریل‌های کناری پراید اول به دور خود می‌چرخد و باعث می‌شود تا ترافیک مقطعی در آن محدوده ایجاد شود.

او گفت: با توجه به رویت لحظه به لحظه معابر شهری توسط دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب، سریعا از طریق اپراتور‌های این مرکز با کارکنان تیم‌های گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت و ظرف چند لحظه این تیم‌ها در محل تصادف حاضر شدند و ضمن ایمن سازی معبر به بررسی کارشناسی علت تصادف پرداختند.

سرهنگ رازقی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان راهور معلوم شد، پراید اول به علت عدم توجه به جلو و سرعت زیاد باعث بروز این حادثه شده و در این خصوص کروکی تنظیم شده است.


بیشتر بخوانید: تصادف شدید سه خودرو در بزرگراه آزادگان


او افزود: در این حادثه راننده پراید به صورت سطحی دچار مصدومیت شد که با حضور عوامل اورژانس در محل مداوا شد.

سرهنگ رازقی از همشهریان خواست تا در صورت رانندگی در شب حتما از استراحت کافی برخوردار باشند و نسبت به رفع نقص فنی چراغ‌های خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام/

تصادف دو خودرو پراید در اتوبان امام علی (ع)

برچسب ها: پلیس راهور ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار