تصادف شدید سه خودرو در بزرگراه آزادگان

شب گذشته درمحدوده بزرگراه آزادگان مسیرشرق به غرب رجایی تصادف شدیدی مابین پراید، پژو، موتورسیکلت رخ داد.

تصادف شدید سه خودرو در بزرگراه آزادگانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس راهور فاتب سرهنگ محمد رازقی ضمن بیان این خبر افزود: در ساعت ۲۲:۴۵ مورخ شب گذشته درمحدوده بزرگراه آزادگان مسیرشرق به غرب رجایی تصادف شدیدی مابین پراید، پژو، موتورسیکلت رخ می‌دهد که دقایقی باعث ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر نیز می‌گردد.


بیشتر بخوانید؛ واژگونی کامیون در بزرگراه شهید باقری 


سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: نیرو‌های پلیس و اورژانس بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و کارشناسان پلیس راهور فاتب بی درنگ نسبت به ایمن سازی محل تصادف اقدام نموده و سپس به بررسی علل حادثه پرداختند.

 رازقی افزود: نیرو‌های اورژانس پس از حضور سریع خود در محل به بررسی حال مصدوم حادثه که راکب موتور سیکلت بوده پرداختند و اعلام نمودند که راکب موتور سیکلت متاسفانه در صحنه تصادف در دم فوت نموده است.

رازقی گفت: علت این حادثه با توجه به سه وسیله‌ای و فوتی بودن، توسط کارشناسان پلیس راهور فاتب در دست بررسی می‌باشد.

سرهنگ رازقی گفت: علیرغم توصیه‌های پلیس راهور مبنی بر عدم ورود موتور سیکلت‌ها در بزرگراه‌ها و تونل‌ها از موتور سیکلت سواران خواست تا توصیه‌های پلیس‌های پلیس را جدی بگیرند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

حادثه رانندگی در بزرگراه آزادگان

برچسب ها: حوادث ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار