جشنواره روز ملی کبدی فردا در کرمان برگزار می شود

به مناسبت هفته دولت و یادمان شهیدان رجایی و باهنر، "جشنواره روز ملی کبدی، تابستانه با ورزش" فردا در پارک پردیسان قائم کرمان برگزار می شود.

هادی طالبی، سرپرست هیئت کبدی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه دوم شهریور هر سال با عنوان روز ملی کبدی نامگذاری شده است، گفت: به مناسبت هفته دولت و یادمان شهیدان رجایی و باهنر، "جشنواره روز ملی کبدی، تابستانه با ورزش" فردا در پارک پردیسان قائم کرمان برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه این برنامه نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود، افزود: دوم شهریور ماه پارسال، تیم‌های آقایان و تیم بانوان ایران در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مدال طلا را از آن خود کردند، به این منظور این تاریخ به عنوان روز ملی کبدی نامگذاری شد.

طالبی تصریح کرد: "جشنواره روز ملی کبدی، تابستانه با ورزش" فردا به همت هیئت کبدی استان کرمان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری منطقه ۴، معاونت فرهنگی و اجتماعی و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان برگزار می‌شود.

او اجرای ورزش صبحگاهی، آموزش حرکات رشته‌ی کبدی و اجرا توسط اعضا، برگزاری موسیقی، مسابقه کبدی، انجام حرکات رزمی و اهدای جوایز را از مهمترین بخش‌های این جشنواره برشمرد.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشنواره روز ملی کبدی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.