تولید سالانه ۷۰ هزار اصله نهال در نهالستان جنگلی فسا

معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از تولید سالانه ۷۰ هزار اصله نهال در نهالستان جنگلی فسا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن اسکندری سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در بازدید از نهالستان جنگلی "شهید بهرام نیا" با گونه‌های موجود در این نهالستان آشنا و در جریان روند تولید نهال و توزیع آن در سطح استان قرار گرفت.

او افزود: این نهالستان یکی از مهمترین مراکز تولید نهال‌های جنگلی در سطح استان است که سالانه تعداد زیادی نهال برای کاشت درجنگل‌کاری‌ها، بوستان‌های روستایی، پارک‌های جنگلی و مناطق قرق شده تولید و ارسال می‌کند.

اسکندری بر استفاده حداکثری از ظرفیت بیش از پیش از این نهالستان تاکید کرد و گفت: این نهالستان بطور متوسط ظرفیت تولید بین ۷۰ تا یکصد هزار اصله نهال را دارد که این پتانسیل در نوع خود بی‌نظیر است.

او با ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته توسط کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فسا گفت: مجموعه منابع طبیعی در شهرستان و استان یک خانواده با هدف مشترک است که در راستای حفاظت و صیانت از انفال و اراضی ملی گام برمی دارند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/م

تولید سالانه ۷۰ هزار اصله نهال در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار