فرماندار خرم آباد:

افتتاح ۷۹ طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت

فرماندار خرم آباد از افتتاح ۷۹ طرح اقتصادی و عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد از افتتاح ۷۹ طرح  اقتصادی و عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

اسد عبداللهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در هفته دولت سال جاری، بنا بر اعلام دستگاه های اجرایی، ۷۹ طرح عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: سر جمع اعتبارات این طرح ها حدود یکصد و سی میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات تامین شده است.

وی ادامه داد: این طرح ها با محوریت اقتصادی و عمرانی و در حوزه های راه، آب، برق، گاز، کشاورزی و ... مورد بهره برداری قرار می گیرند.

عبداللهی اظهار  داشت: در این هفته طرح های وابسته به دهیاری های شهرستان نیز افتتاح خواهند شد.

فرماندار خرم آباد سپس به برنامه های اولین روز هفته دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته دولت در استان و شهرستان رسماً با آیین غبارروبی گلزار شهدای خرم آباد با حضور استاندار لرستان، مدیران و پرسنل ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان و شهرستان از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخه دوم شهریور ماه سال جاری آغاز می شود.

عبداللهی در پایان خاطر نشان ساخت: در ادامه برنامه های اولین روز هفته دولت در شهرستان خرم آباد، شاهد افتتاح هتل شاپور خواست در عصر روز شنبه دوم شهریور ماه در دهستان رباط، جنب روستای بهرامجو با حضور استاندار لرستان و مدیران و پرسنل دستگاه های اجرایی استان و شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

افتتاح ۷۹ طرح اقتصادی و عمرانی درخرم آباد همزمان با هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.