اختصاص بیش از ۷۳میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهرستان کوهدشت

سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: در امسال ۷۳میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: در امسال ۷۳میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته‌است.

محمدرضا آزادبخت اظهار داشت: ۷۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان امسال از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان لرستان برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته‌است.

او با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرستان کوهدشت نسبت به سال گذشته ۲۷.۹ درصد رشد داشته‌است، افزود: در سال ۹۷ بودجه عمرانی این شهرستان ۵۳ میلیارد تومان بوده‌است.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به تشکیل کارگروه توسعه برای محرومیت‌زدایی از این شهرستان عنوان کرد: در سراسر کشور در هر استان یک شهرستان به‌عنوان کمتر توسعه‌یافته از سوی هیئت دولت معرفی‌شده و وزارت کشور نیز سیدموسی خادمی استاندار لرستان را به‌عنوان رئیس شورای توسعه شهرستان کوهدشت انتخاب کرده‌است.

او با بیان اینکه پس از انتخاب استاندار لرستان به‌عنوان مسئول رسیدگی به توسعه کوهدشت در استانداری دبیرخانه‌ای با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی این استان تشکیل شده‌است، بیان کرد: این کارگروه در حال بررسی، پیش‌بینی و انتخاب برای راه‌های دستیابی به توسعه این شهرستان است.

آزادبخت با بیان اینکه تاکنون ۳ جلسه از کارگروه توسعه شهرستان کوهدشت برگزار شده‌است، گفت: در یکی از این جلسات طرح توانمندسازی باغات انار منطقه زیرتنگ سیاب را با انجام آموزش‌های کاربردی، تشکیل یک هئیت‌مدیره و دستگاه‌های ذیربط مجموعه جهاد کشاورزی، هیئت مدیره شرکت تعاونی انار زیرتنگ سیاب و ادارات مرتبط با جهاد کشاورزی مطرح کرده‌ایم.

سرپرست فرمانداری کوهدشت خاطرنشان کرد: کارگروه جهاد کشاورزی به‌عنوان یکی از راه‌های توسعه این شهرستان تشکیل‌شده و توانمندسازی شرکت‌های تعاونی باغات انار در منطقه زیرتنگ سیاب یکی از اهداف این کارگروه است.

انتهای پیام/ ب

بیش از ۷۳میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهرستان کوهدشت اختصاص یافت

برچسب ها: فرمانداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.